Post by marpheniccurear on Feb 18, 2022 12:47:01 GMT -4
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tactical War: Tower Defense Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tactical War: Tower Defense Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes oneindig alles ▞▞▞
▞▞▞ Tactical War: Tower Defense Game 2022 version ▞▞▞
Upgraden is veel te duur. Je moet de eerste 3 niveaus keer op keer spelen... alleen maar om geld te besparen om betere wapens te maken die je niet eens kunt gebruiken tot hogere niveaus die te moeilijk zijn om zelfs maar te bereiken en als je dat doet, zijn ze te duur in gebruik.
Niet genoeg content heeft meer levels, torens en upgrades nodig, betere games die er zijn
Custom Skin Creator Minecraft Giải trí uxk
Te makkelijk. Heel eenvoudig spel
Tactical Shooter. In deze games is het de bedoeling om een zone onder controle te houden of in te nemen. Je vecht in een 5v5 battle en hebt alle gadgets
Leuk spel vooral als je wat verder in de game bent.
Download Tower Defense: Alien War TD 2 v1.1.8 Apk
Tower War - Tactical Conquest App Downloaden. ▻ BEAUTIFULLY SYMMETRICAL WARFARE! Turn the tide and win the war in this elegantly simple casual tactics game
Ik vond dit spel in het begin echt geweldig, maar na een paar levels realiseer je je dat je er eigenlijk maar een klein beetje mee kunt upgraden, dus het is onmogelijk om de levels echt heel vroeg af te maken. Maar je kunt je wapens niet genoeg upgraden om de levels goed te verslaan. Ik raad je ten zeerste aan om dit spel niet te downloaden. Het was meer dan teleurstellend. Als er een manier was om meer geld te krijgen om wapens te kopen aan het begin van levels, zoals vrijwel elk ander TD-spel, zou dat een enorm verschil maken.
Taktická vojna: Tower Defense Game Strategické iqj
leuk en beperkt, weinig niveaus
Boom Battle APK– Tower Defense 2.9 (Android-game)
Leuk spel. Komen er meer niveaus?
Geweldig spel, tikken en zoomen kan makkelijker.
Tactical War: Tower Defense Game Стратегії qpa
Verschrikkelijk spelontwerp op bijna elk niveau, er zijn jaren aan goede TD-spellen die er zijn en dit mist zelfs fundamentele mechanica. Misstap? Je hebt je toren verkocht. Prioriteitsinstellingen voor vuren? Geen. Wil je teruggaan en een oud niveau verslaan met je nieuwe speelgoed? Nou, rotzooi, je mag maar een willekeurig beperkte selectie van je gereedschap. Een leeg vat voor reclame.
🇺🇸 De beste app voor kasteelverdediging die ik ooit heb gespeeld, maar ... er zijn meer niveaus nodig! 🇺🇸 Ik zou ook graag elk wapen dat ik koop in alle niveaus willen kunnen gebruiken, en in dit spel kun je dat niet doen. 🇺🇸 Anders dan dat, is het echt leuk.
Ik heb al een paar jaar geen torenverdedigingsspel gespeeld, maar ik ben blij dat ik deze heb gespeeld, ontzettend leuk om te spelen en niet al te gemakkelijk onder de knie te krijgen, wat een goede zaak is, maar ik zal geen niveau loslaten totdat ik' heb alle drie de gouden sterren op elk, probeer het, je zult niet teleurgesteld worden. Installeer play en geniet!
Perang Taktis: Tower Pertahanan Strategi lic
Geweldig spel. Slechts een paar problemen. Als het op een SD-kaart staat die is geformatteerd als interne opslag, werken de advertenties niet, is het scherm zwart, soms lopen de advertenties gewoon vast en moet u de app opnieuw opstarten. Ik denk dat er een oneindigheidsmodus moet zijn. Met een eindeloos aantal niveaus. Met rondes die gaandeweg moeilijker worden. En in staat zijn om werelden op te slaan en te laden in de oneindigheidsmodus.
Tactical War: Tower Defense Game Стратегически yphk
Leuk spel dat je zonder al te veel moeite kunt spelen. Weinig advertenties
Grappig spel
Mensen die positieve recensies achterlaten, moeten nog nooit tower defense-games hebben gespeeld. Deze torens vallen geen vijanden aan die zich het dichtst bij de "uitgang" bevinden. Ze schieten meestal op vijanden die je niet eens een leven/uitgang kosten. Ik heb de eerste 5 levels opnieuw gespeeld om genoeg geld te krijgen om wapens te kopen/upgraden en verder te gaan met 3 sterren, maar ik kan de nieuwe wapens niet gebruiken. Het is alsof ze nog steeds op slot zijn. Tijdsverspilling. Ga in plaats daarvan met Toy Defense.
Ik heb alle niveaus verslagen, op dit moment ben ik net klaar met het krijgen van gouden starts op ze allemaal, en ik heb alle upgrades. De game is leuk, maar als je eenmaal alles hebt uitgespeeld, is er geen herspeelwaarde, niets waardoor ik terug wil komen voor meer. Ik denk dat het toevoegen van nieuwe torens, tracks en upgrades een leuke manier kan zijn om dingen fris te houden. Een nieuwe toren kan bijvoorbeeld een schip zijn, maar ik weet zeker dat de ontwikkelaar al plannen heeft voor deze game en ik ben benieuwd waar het allemaal heen gaat.
Hou ervan! Ben hem nu voor de 2e keer aan het installeren. Ik wou dat er meer niveaus waren
Vrij saaie torenverdediging, weinig soorten als torens, repetitieve golven, je maakt niet genoeg punten per ronde om je eigen leger te hebben, je worstelt altijd met het absolute minimum. Ik hou meestal van torenverdedigingsspellen, maar deze niet.
Oké, maar een beetje saai en zonder kritische functies. Het is niet mogelijk om het startgeld te upgraden, dus de eerste 10 golven spelen elke keer precies hetzelfde. Je moet altijd elk niveau met een basismachinegeweer beginnen en vanaf daar verder gaan. Goed concept, maar heeft een aantal ERNSTIGE verbeteringen nodig voordat je het lef hebt om microtransacties op te nemen.
Test your tactical skills in classic challenging tower defense game! This game does not forgive mistakes, so plan each step carefully and protect your base
Ik vond het geweldig. Tot 3e golf van niveau 6. Alle wapens op max en kan niet snel genoeg genoeg krijgen. Ben er nu 2 weken mee bezig. Update nodig
Leuke torenverdediging, er mogen wel meer levels bij komen 🙂
1812. Napoleon Wars Premium TD Tower Defense game
Het is een goede game waarbij je niet afhankelijk bent van geld uitgeven om ergens te komen, maar er zijn slechts 20 niveaus. Een paar uur en je bent klaar met het hele spel.
Wat Betekent DEFENSE GAME in het Nederlands - TR-Ex
Ik hou van dit spel, soms moeilijk, maar het is leuk. Wat ik niet leuk vind, is dat er geen optie is om in te loggen met Google Play Games/Facebook om je voortgang op te slaan als je de game moet verwijderen.. Dat is niet zo leuk.. Als je dat kunt toevoegen, zou het perfect zijn 👌 🏼
Leuk spel in ouderwetse stijl. Het enige probleem is dat er niet genoeg niveaus zijn.
Tactical War: Tower Defense Game [v2.6.2] APK Mod voor ...