Post by partnabkiransanf on Feb 17, 2022 3:21:58 GMT -4
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mobile Legends: Bang Bang ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mobile Legends: Bang Bang IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats verhogen goud ▞▞▞
▞▞▞ Mobile Legends: Bang Bang 2022 version ▞▞▞
(Nederlands) Ik ken dit spel al 3 jaar was goed gequit ik was heel goed nu nog maar heb niet de zelfde karakters/vechters ik probeer veel te grinden tijd om een potje te spelen! 😉(Nederlands) ik ken dit spel al 3 jaar, maar ik ben heel goed geweest. Ik ben nog steeds erg goed, maar ik heb niet dezelfde personages/vechters. Ik probeer heel veel tijd te besteden aan het spelen van een spel! 😉 Veel plezier met het spel spelen!/ Succes met het spelen van This Game!
Het is een geweldige game, maar ik heb twee problemen, het is zo laggy en het neemt te veel ruimte in op mijn apparaat, de helden en skins zijn duur voor mij, maar een geweldige game.
Het heeft roze dingen die gewoon verschijnen, en het is een beetje vervelend. App-crash, ik word er dood van. Ik geniet ook echt van dit spel
Het is inderdaad de beste game die ik ooit heb geïnstalleerd en ik scoor redelijk goed. Ik heb ook nieuwe vrienden gemaakt. Helaas ben ik teleurgesteld over de giftige spelers, achterblijvende ervaringen, lage beveiligingsmaatregelen en het rapportagesysteem is niet nauwkeurig genoeg. Ik speel dit spel nu al jaren en heb al 147 skins behaald. Ik hoop dat je deze problemen oplost en het spel meer gaat improviseren. Als je dit niet probeert, eis ik restitutie van alle skins die ik heb gekocht. Het is zonde als je afsluit.
Ik vind het gewoon geweldig, er zijn een aantal bugs die optreden na elke update, maar dat is prima, het verpest het spel niet zo veel.. Ik werd nu niet vaak losgekoppeld in tegenstelling tot voorheen en dat is een goede zaak.. Mijn enige verzoek is gewoon misschien kunnen jullie de matchmaking van spelers repareren, vooral in ranggames (je weet wat ik probeer te zeggen). Ga zo door! Bewerkt: GOED DAT JE ACCEPTEERT dat ESTES DE M3-SKIN IS.
de reden voor mijn beoordelingen was alles over toxiciteit, veel mensen zouden moeten leren wat respect is en ze zouden moeten weten hoe ze mensen moeten respecteren! ik geef toe, ik vind dit spel leuk, verslavend en het is het beste spel dat ik tot nu toe heb gespeeld, maar ik tolereer geen toxisch gedrag in dit spel, dus hopelijk leer je mensen over hun gedrag en stop je toxiciteit!
Deze games worden langzaam prullenbak. Het voldoet niet aan de tevredenheid van de spelers. Ik bedoel, er zijn er veel die klagen over het crashen van hun spel en het hebben van oneerlijke matchmaking en er is nog steeds geen verandering en actie gemaakt. Je blijft de afbeelding verbeteren, maar je kunt geen bugs oplossen en soms crashen de games. Slecht management en klantenservice. Je kunt dit spel net zo goed verwijderen.
Solo que is erg slecht, krijg altijd slechte mensen of giftige en vuilpratende mensen 🤦🏾♂️🤦🏾♂️🤦🏾♂️🤦🏾♂️🤦🏾♂️
Ik kan niet naar binnen! Blijft altijd hangen op laadscherm. Ik heb alles geprobeerd, zelfs tot het punt dat ik de app opnieuw heb geïnstalleerd, maar niets werkt!!
Ik denk dat er zoiets kan zijn als "te veel helden"
mijn beste account is nooit meer terug eey dude
Ik hoop dat ze wat autorun toevoegen aan je eigen torens. Omdat mijn handen na een paar minuten pijn doen.
Ik heb altijd van dit spel gehouden tot de crashes en Supeeer het langzaam downloaden van bronnen, misschien voor sommige mensen is het snel, maar voor mij is het misschien niet ons signaal of mijn telefoon. Ik woon op een afgelegen plek en mijn telefoon is gewoon goedkoop, dus ik hoop dat ML flexibel zal zijn en niet te hard voor mensen met hetzelfde probleem als ik.
Nadat ik Epic heb bereikt, en na een lange winstreak, begin je continu te verliezen. En dat komt altijd door mijn teamgenoten. Ze hebben altijd lage matches en werken niet mee. Ik heb net gemerkt hoe Moonton je samenwerkt met domme teamgenoten na het bereiken van een nieuwe rang of na een winstreak. Alsjeblieft? Maak het spel serieus eerlijk. Ik ben alleen en het is eerlijk gezegd veel moeilijker als de teamgenoten waarmee ik samenwerk, niet meewerken: (Het spijt me voor de 3 sterren, maar ik denk dat ik het een 3 moest geven..
De 2ndairy-verificatie sloot me uit het spel. Het vertelt me dat het me een e-mail zal sturen voor een code. Deze code mag nooit worden verzonden. De e-mail van mijn Facebook is ook mijn geregistreerde e-mailaccount. De ontwikkelaars moeten een broer helpen.
Mobile Legends: Bang Bang Action kbvn
leuk om te spelen. competitief
Kunnen jullie wiskunde doen? Dit is me meerdere keren overkomen in Magic Chess, waar ik veronderstelde gezondheid over te hebben, maar toch geëlimineerd werd. (De commandant van de tegenstander heeft geen vaardigheid die extra schade aanricht)... maar 25 gezondheid min 17 gezondheid = 0 gezondheid? 25-17=0? Edit: laat dit een 1 ster. Reden: Toxic Community
Het spel kan geen slechte internetverbinding detecteren. Het kan gewoon detecteren dat je afk bent geweest en zo snel je credit score verliest. De matchmaking was niet eerlijk. Ik zal vechten tegen een tegenstander die sterker is dan ik. En zoveel spelers die de wedstrijd gooien, afk'en en opzettelijk voeden. En ik heb een probleem om opnieuw verbinding te maken met het spel
Super spel. Zeer gedetailleerde
Niet goed in matchen! Teamgenoten melden probleem! Veel helden hebben de primaire helden toegevoegd, in plaats van de huid te upgraden. een ander ding is de moonton, moonton maakt de verbinding verbroken tijdens het spel! en dan credits aftrek! wat een oneerlijke regels!
Ik geef drie sterren omdat eerst het spel realistisch is, het slagveld ook de lobby. Tweede gevechtsspel de kaart en anderen, derde is Skins en Hero, ze zijn allemaal uniek, het probleem is dat het vierde netwerk is, zelfs onze wifi is een volledige bar, het spel is de probleem ook de strijd een speler bashing of trashtalking je vanwege je vaardigheid en de vijand is hoger dan wij, organiseer de spelers alsjeblieft hoe er niveaus zijn en dat is alles wat ik kan zeggen.
Ten eerste is het erg aan het laden, het duurt anderhalve minuut. Ten tweede, wanneer de vertraging van het spel van tijd tot tijd verandert, knippert de ping, de groene ping, naar de rode ping, het geeft vertraging aan teamfight. Het is erger dan voorheen.
leuke spel alleen wel jammer dat je die skins die je niet meer wil kan verkopen als we skins konden verkopen dan was het echt veel leuker vind ik
Raft Survival: Przetrwanie na tratwie Symulacyjne hsp
Mobile Legends: Bang Bang የእንቅስቃሴ xbc
De game is goed, maar de wedstrijdmarkering is verdomd slecht. Het is oké dat ik te lang wacht op een wedstrijd, maar kun je me alsjeblieft een team vormen met een speler met een solide rol. is ook een kernheld, dus uiteindelijk verliezen we. Kies of team me met een solide rolspeler en hun favoriete rol. Je moet de matchmaking verbeteren
zoals het spel en zo, maar de aftrek van de credit score is een probleem. Mijn credit score werd in mindering gebracht toen ik niet eens de verbinding had verbroken. De reden dat het zei was dat ik de verbinding had verbroken. lost geen bugs op en trekt gewoon uw credit score af
Met deze game kan ik niet inloggen met mijn Facebook-account nu ik alles ben kwijtgeraakt, bedankt mobiele legendes
Mobile Legends: Bang Bang Märulimängud nibk
Geweldige game, alleen problemen om deel te nemen aan een wedstrijd als er een update is, veroorzaakt dit vertraging en je scherm bevriest, maar verder is het goed
Pas je matchmaking- en rapportsysteem aan. Ik heb genoeg van je slechte rapportagesysteem. Weg ermee. helpt het spel niet als de matchmaking afval is. Repareer het, het is klote, het is slecht voor een bekende moraal als deze om zo'n slecht systeem te hebben.
deze game is zo cool en geweldig, maar waarom ik deze vier heb beoordeeld, is dat het niet zo snel was om aan een wedstrijd deel te nemen, gezien het feit dat ik tot 1 minuut en langer moet wachten, zodat ik eindelijk aan een wedstrijd kan deelnemen en het was geen 10 minuten spel ook omdat het mij, mijn teams en mijn vijanden op de een of andere manier kostte om het spel meer dan 20 minuten te beëindigen. over het algemeen is deze game geweldig, maar ik hoop dat Moonton dit oplost.
모바일 레전드: Bang Bang 액션 blji
Het is leuk in het begin als ik het met mijn vrienden speel. Naarmate ik hoger in de rangorde kom, is achterblijven echter vaker en serieuzer, zelfs mijn signaal is vol, en dan herhaal ik het updaten van het spel keer op keer, maar het zegt nog steeds 'mislukt' om het resourcepakket bij te werken 'zelfs mijn signaal is vol, en je zult vanaf het begin terugkomen. Vergeet het Estes-skinprobleem niet, je verdient lage beoordelingen.
Waarom ban je mensen die niets verkeerd hebben gedaan?
Was goed totdat nieuwe held yin kwam. Je kunt niet vluchten of hulp krijgen. Dit is een teamgevechtspel. Mensen uitfaseren en squishy magiërs en anderen met ernstig nadeel achterlaten. Gebroken held schaam je. Ik denk erover om het spel dat ik al jaren speel te verwijderen. Slecht uitziende mobiele legendes team!!!!!
Ik speel voor 4 jaar, laatste 2 weken evrey 1/3 wedstrijden lagg. Corrigeer dit a.u.b.
het is goed, maar ik beoordeel dit gewoon een 4-sterren omdat het spel meestal over diamanten gaat en je geen diamanten kunt krijgen tenzij je het koopt of je een beïnvloeder bent en de matchmaking soms een beetje oneerlijk is en bijna alle evenementen hebben je nodig om geld te betalen om de items te krijgen, dat is alles wat ik ga zeggen dat het een behoorlijk goed spel is om eerlijk te zijn
Dit spel is goed en houdt me blij. Ik speel dit altijd, maar dit seizoen of dit laatste seizoen is slecht voor mij, want als ik wil spelen, zal het beginnen en ik zal lang wachten, het spel wordt altijd geladen op het laatste deel .Dus het kan worden opgelost.In het spel nadat ik een spel heb gespeeld, blijft het soms laden en laden, dus ik kan geen ander spel spelen, repareer het alsjeblieft, bedankt
coole juweeltje
Doen niks aan cheaters maar als je iets van je team heeft genoten van bannen ze je gelijk je niks kan ze pakken echte problemen niet aan
Pls repareer dit wanneer ik probeer in te loggen, er is een notitie die zegt dat er een applicatie van een derde partij is gedetecteerd. Sluit de applicatie en log opnieuw in op het spel En als ik opnieuw inlog, werkt het niet, het is nog steeds hetzelfde pls repareer deze bug 😭😭😭🤧
goed spel alleen neemt veel ruimte in
Geweldige game, heb zelfs games in de game🤗🤗.. Hoewel alle extra inhoud me in de war brengt 🤐
Velen van jullie zeggen dat matchmaking van moonton slecht is, maar dat is hoe willekeurige matchmaking werkt. Bij elk moba-spel bestaat de mogelijkheid dat je wordt gematcht door onervaren spelers, dus velen van jullie klagen altijd, maar de waarheid is dat matchmaking nu beter is dan voorheen. Als je goede teamgenoten wilt, verzamel dan goede teamgenoten, want je squadron klaagt niet, want zo werkt willekeurige matchmaking. En u klaagt over de kosten van de huid, als u het zich niet kunt veroorloven, koop het dan niet. Zoveel evenementen skin give aways die je kunt krijgen
Ik heb mijn recensie bewerkt nadat ik altijd RODE PING en LAGGING ervaar, zelfs als mijn internetverbinding sterk en stabiel is. Ik heb zelfs een nieuwe telefoon gekocht die het best geschikt is voor ML-games, alleen maar om de beste ervaring te hebben MAAR NEE, ik ervaar altijd Lagging, ook al zijn alle grafische afbeeldingen en dergelijke ingesteld op LAAG. Dit is niet meer het probleem met de signaalsterkte en de telefoon, het zit in het spel
het is wel leuk maar ik woord er helemaal gek van p.fff mijn oogen kijken aleen maar naar mobiel legendes bang bang